

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزه از اجرا و ساخت یک مورد آبنما در محور روستایی امیرآباد خبر داد، به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزه، قدمگاهی با اعلام این خبر افزود: بعلت اینکه مسیر روستایی امیرآباد از داخل رودخانه فصلی این روستا میگذرد و هرچند وقت یکبار بدلیل بارشهای فصلی و سیلابی شدن، با ایجاد خسارت به راه و انسداد مسیر، ارتباط اهالی به راه اصلی قطع میشود، این اداره توسط اکیپ اجرایی خود و با مشارکت امور منابع آب شهرستان اقدام به احداث یکدستگاه آبنما بطول 85 متر و عرض 7 متر و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال در طی مدت 7 روز کرده است. ایشان افزودند: یکی از دغدغه های این اداره، برطرف کردن مشکلات در مناطق محروم شهرستان به ویژه روستائیان عزیز است که با بهره برداری از این آبنما، مشکل مردم منطقه مذکور به ویژه در هنگام بارندگی و سیلاب برطرف میشود.



اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه...
ما را در سایت اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه دنبال میکنید
برچسب: اجرا,ساخت,مورد,آبنما,محور,روستایی,امیرآباد, نویسنده: بازدید: 238 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 1:03