در هفتمین روز از هفته دولت، فاز اول ساختمان اداری راهداری و حمل و نقل جاده ای فیروزه با حضور فرماندار و امام جمعه محترم و همچنین مسئولین ادارات شهرستان افتتاح گردید. این پروژه در زمینی به مساحت 2633 متر مربع که شامل اتاق نگهبانی، سوئیت استراحت رانندگان، پارکینگ، انبار علائم و تجهیزات ایمنی و انبار روغن، لوازم ماشین آلات، انبار ملزومات، سوله شن و نمک که شامل اسکلت و پوشش سقف میباشد با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال و ظرف مدت سه ماه آماده بهره برداری قرار گرفت.
اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه...
ما را در سایت اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه دنبال میکنید
برچسب: افتتاح,ساختمان,اداره,راهداری,جادهای,فیروزه, نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 1:03