

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای فیروزه، جواد قدمگاهی، مسئول راهداری و حمل ونقل جاد ه ای فیروزه با اعلام این خبر افزود: از سال 1391 که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان فیروزه مستقر شد این اداره بصورت پراکنده و درساختمانها و فضاهای مجزا بصورت استجاری مشغول خدمت رسانی بوده و ولی پاسخگوی نیاز متناسب با شئونات یک ارگان دولتی نبوده و در همین راستا با پیگیری های مستمر این مشکل با اهدای یک قطعه زمین در اراضی حیدرآباد، واقع در ورودی شهرستان از سمت نیشابور، جهت احداث ساختمان اداری مرتفع گردید.
مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای فیروزه با اشاره به آغاز عملیات اجرای ساختمان مذکور ادامه داد: در راستای تأمین فضای مورد نیاز و به منظور افزایش انگیزه کاری در کارکنان و نیز تکریم ارباب رجوع ساختمان جدیدی در حال احداث است. قدمگاهی مساحت و زیربنای ساختمان جدید را 4500 متر مربع ذکر کرد که شامل فضاهای اداری و پارکینگ ماشین آلات، سوله نگهداری شن و نمک، انبار علائم و ملزومات، تعمیرگاه و کارواش و فضای سبز است. وی با اذعان به اینکه «به دلیل کمبود اعتبار فعلا فاز یک ساختمان با ایجاد سوله شن و نمک و پارکینگ ماشین آلات و انبار علائم ساخته میشود»؛ ابراز امیدواری کرد با حمایت وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان رضوی این پروژه هر چه زودتر به بهرهبرداری برسد.
اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه...
ما را در سایت اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه دنبال میکنید
برچسب: آغاز,عملیات,احداث,ساختمان,راهداری,جاده,فیروزه, نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 1:03