تجلیل از مسئول راه و شهرسازی شهرستان فیروزه در محل فرمانداری به مناسبت روز کارمند
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، در سومین روز هفته دولت و روز کارمند طی مراسمی از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان فیروزه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان و با حضور فرماندار و رؤسای ادارات تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره راه و شهرسازی فیروزه ، صالحی فرماندار شهرستان ، در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اقدام به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط کلیه دستگاههای اجرایی نمود و از تلاش شبانه روزی مجموعه ادارات شهرستان تشکر و بر خدمت بی منت به مردم تأکید کردند.
در پایان این مراسم از چندین مدیر برتر شهرستان از جمله مسئول راه و شهرسازی فیروزه، جناب آقای قدمگاهی با اهدای لوح ، تقدیر به عمل آمد و همچنین از یکی از پرسنل باسابقه و نمونه این اداره بنام آقای ابوالحسن غفوری نسب نیز بعنوان کارمند نمونه تقدیر شد. اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه...
ما را در سایت اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 4:41