در دومین روز از هفته دولت مقدار 70 کیلومتر روکش آسفالت از راههای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان فیروزه به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی قدمگاهی مسئول راه و شهرسازی شهرستان فیروزه با اعلام این خبر گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان فیروزه این پروژه مورد افتتاح قرار گرفت.وی افزود: روکش آسفالت انجام شده در حوزه استحفاظی با اعتباری بالغ بر 35000 میلیون ریال از محل تامین مقدار 5000تن قیر رایگان انجام گردیده است.
قدمگاهی با بیان این مطلب گفت : این مقدار روکش انجام شده در محور های فیروزه - خوشاب به طول 33 کیلومتر ، محور فیروزه - عبدا..گیو به طول 17 کیلومتر و محور فیروزه - حسن آباد به طول 20 کیلومتر به انجام رسیده است.
اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه...
ما را در سایت اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 4:41